Planen att inte planera.

Planen för den kommande helgen är att inte ha någon plan.
Att inte planera in hundra saker jag ska göra, utan ta det som det kommer. Göra det jag känner för. Det finns en hel hög med saker som jag skulle kunna göra, men vi får se hur det blir med dem.
Den enda lilla plan jag har är denna: Fota, fota, fota, fota och fota!
Gå långa promenader med kameran i handen och fota vad som faller mig in. Skulle så gärna ta med mig pappas stativ ut och mörkerfota lite också, såg en del tokfina motiv när Sara och jag var ute och gick idag. Men då kommer vi till frågan, får/kan/bör man som tjej vandra runt i mörkret i parker med en kamerautrustning för 8000 i handen alldeles själv? Jag vet ju svaret, nej. Det gör mig förbannad dock, jag vill! Någon som vill följa med? Jag kan bjuda på en fika för besväret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0