Fotoutmaning: stad och natur.

Jag ryckte upp mig i eftermiddag och gick ut för att fota min fotoutmaning. Det hela går ut på att alla på kursen fick skriva ner några ämnen, sen drar man ett ämne per person som denna sedan ska tolka och fota under en och samma dag.
Jag fick ämnet "stad och natur" och blev besviken. Ville hellre haft något som gav lite mer tolkningsutrymme, men men, det var inget att göra något åt.
Så jag begav mig ut. Ingen av bilderna är några av de bästa jag har tagit, men med tanke på omständighetera får jag väl ta resultatet som godkänt. Låter bli att skriva hur jag tänkt när jag tog dem, ni ska få tolkningsfrihet. Vilken bild tycker ni bäst om?








Kommentarer
Postat av: Tobias

Snygga bilder :P

2010-04-09 @ 13:26:35
URL: http://www.tobholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0