Träna.

Jag börjar verkligen komma igång med träningen igen. Så jäkla skönt!
Förut har jag varit lite anti mot att träna på kvällar då jag har tyckt att jag vill göra andra saker när jag kommer hem från jobbet. Men just nu kan jag faktiskt inte komma på vad de sakerna kan tänkas vara? Jag vet att det kommer att komma dagar då jag bara vill sitta och uggla och var sak har sin tid. Just nu är jag dock mer peppad än jag varit på riktigt länge med träningen och då gäller det att passa på. Dessutom har jag fått resultatet som ett brev på posten på sistone vad som händer om jag bär ungar mer än jag ska och tränar mindre än jag ska: bultande spänningshuvudvärk. Jag vet att det enda som hjälper är träning och målet nu är att träningskortet ska utnyttjas tre gånger i veckan. Utöver det ska jag gärna ut och springa lite också.
Idag fick jag på köpet en extra träningsvän, en gratis månad träning och en vattenflaska, inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0