Virvelvind.

Jag far runt som en liten virvelvind här hemma. Det är storstädning som gäller, och det behövdes verkligen! Jag städade inte innan jul eftersom jag ändå inte skulle vara här då, men nu var det dags. Egentligen tycker jag inte att det är så tråkigt att städa om man bara är inställd på det. Dessutom älskar jag känslan när man kan sätta sig i soffan när man blivit färdig och känna den sköna känslan att allt är så fint omkring en.
Idag ska det också bli en promenad, en sväng förbi Sara (som nuförtiden bor så mycket närmare, yey!), jag ska laga god mat, sjunka ner i soffan och påbörja bok nummer två av fotoböckerna jag fick i julklapp och så är det ju skidskytte på tv! O härliga lediga onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0