5 dagar.

5 dagar. Det är vad jag har kvar att jobba innan semestern. Känner mig enormt omotiverad till att jobba nu, och då gäller det att motivera sig på bästa sätt.
Det gör jag den här veckan genom att träffa Sara och äta skaldjurstallrik på torsdag och sätta mig på tåget mot Växjö på fredag för att spendera helgen med kära Josse. Och så ska jag få träffa Henke, vi har inte setts på 4 veckor!!!
Nu skulle man ha en såndär fjärrkontroll så man kunde spola fram tiden till torsdag kväll, så att jobbet, tvätten och packningen redan var gjord. Och så skulle kanske antagningsbeskedet ha kommit också.
Men någon fjärrkontroll för tid har jag inte och jag får vackert stiga upp och jobba imorgon. Men efter den dagen är det bara 4 kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0