"En vän är någon som vet allt om en, och ändå tycker om en".

Dagens blogginlägg vill jag dedikera till mina vänner.
Speciellt till er som var här på middag igår och er som jag sätter mig på en 6 timmars lång bussresa för idag. Och självklart även er som "kände mig när åren var terminer" som Winnerbäck sjunger.

Jag fick några sms för ett tag sen som värmde mitt hjärta, utdrag ur dem var:
"Är så tacksam för att vänner som du finns"
"Du är verkligen en av de få människor som ger en massa positiv energi"

Jag kan fortfarande gå och tänka på dem ibland och le stort.
Jag hoppas jag är en bra vän.
Jag jobbar hårt på att vara en.

För hur skulle jag överleva utan er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0