Klumpeduns.

Var på fotobutiken idag, inte heller de kan få loss min uvlins... Antagligen behövs det rejält våld som killen sa, och det vill man ju inte bruka på ett objektiv precis. Det var inte bara linsen som fick sig en känga utan också objektivet som spruckit på ett ställe och är lite böjt på ett annat. Men det funkar! Jag kan inte märka någon skillnad på bilderna. Med andra ord får jag väl vara utan uvlins tills jag bestämmer mig för att byta ut objektivet någon gång. Som tur är det inte svindyrt om det är så att jag skulle upptäcka att det slutat funka.
Det kunde varit värre. Och jag är faktiskt faschinerad över att jag som brukar vara väldigt bra på att tappa saker lyckats hålla mig ifrån att tappa kameran i ett helt år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0