Intressant påskpresent

Vi har aldrig fått påskägg, inte ens när vi va små knappt. Men idag fick brorsan och jag varsin present istället för det. Ni kan aldrig gissa vad det var!?
En alkomätare!!!
Ha ha! Jag vet inte om hon tyckte att vi behöver varsin sån pga att vi festar så mycket?
Nej känner jag min kära mor så var det säkerhetstänket som kom fram, men jag tycker det var en lysande present.
Jag gick faktiskt och tänkte för bara några dar sen att man borde ha en, och så får man en. En dyr sådan, som var bäst i test och allt. Ska bli intressant att se hur mkt man faktiskt har kvar i blodet de gånger man anser sig vara körklar.... Mamma provade att blåsa efter att hon druckit ett glas öl, och kom över gränsen för vad som räknas som rattfylla... Så man kör nog ofta alldeles för tidigt...  Ska bli intressant att se som sagt.... Om inte annat så är det en ultimat partypryl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra present av mamma, tänk vad påhittiga de kan vara bara de vill! Jag vill också ha...

2007-04-08 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0