Min älskade skog

Jag tror inte att jag skulle kunna överleva utan skog.
Det finns inget som får mig att fundera så bra och att bli så harmonisk som när jag får komma ut i skogen.
På en liten promenad idag satte jag mig ner på en liten bro över en bäck och bara tittade mej omkring, lyssnade, tänkte och bara var just där just nu.
Det är sällan jag längtar hem nuförtiden,
men nu ska det faktiskt bli himla skönt att få komma hem några dagar över påsk.
Hem till familjen och min älskade skog.
image19

Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken fin bild! Har du tagit den?

Håller med om att skog är kärlek, grön kärlek.

puss

2007-04-02 @ 00:58:05
URL: http://camilla1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0