En bra morgon

Kl 06.47 slår jag upp ögonen, strax innan klockan ringer, utvilad trots alla nattens stressiga men spännande drömmar. Då klockan ringer stiger jag upp, drar på mig mysbyxor och myströja utanpå nattlinnet, på med glasögonen och tofflorna och traskar ner till nedervåningen. Där fixar jag frukost som tas med in i vardagsrummet och upp i en av de nya sköna fåtöljerna. Där ätes den sedan nedbäddad under en filt till julkalenderns spännande 19:e avsnitt (ja, jag har sett alla i år!), framför brasan med mamma till sällskap. Det är vad jag kallar en bra morgon. Nu är det plugg som gäller.

image376  image377

Kommentarer
Postat av: elida

Å vad mysigt! =)

2007-12-19 @ 10:33:53
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0