En dröm

Nu har Arla överskattat sig själva.
När jag var och handlade häromdagen hittade jag en ny yoghurt i kyldisken. En såndär i 4 pack, Yoggi dröm. Jag vet, de är i stort sett sockerbomber och inte alls speciellt nyttiga, men ibland måste man få unna sig lite. Jag äter ju faktiskt varken godis eller efterrätter just nu.
Den nya yoghurten hette Yoggi Dröm Vit.
De fyra smakerna var persika/vit choklad, kokos, vit guava/vit vindruva och fläderblom/vanilj.
Jag åt  persika/vit choklad häromdagen och den var god men jag hade gärna önskat mig lite mer smak av den vita chokladen.
Idag däremot beslutade jag mig för kokos, jag älskar kokos.
Vilken smakorgasm! Den smakar verkligen kokos, inget meseri med någon liten ton av kokos utan verkligen kraftigt kokos med små bitar av det i den. Den har rätt att kallas Dröm.....
Nu väntar de andra smakerna med spänning, jag som älskar både vindruvor och fläder.....

image363

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0