Hästvana? Ja!

Jag bröt inga ben. Och jag fick ingen hjärnskakning eller minnesförlust.
Det gick faktiskt skitbra!
För att typ aldrig ha ridit innan så är jag himla stolt över mig själv! Jag har borstat, kratsat hovar, satt på sadel, hämtat hästar, satt på grimmor... Ja min hästvana har ökat med ungefär 1000% denna helgen.
Var till och med och tog in Stinas hästar i eftermiddag, en på varje sida, och de e faktiskt stora.
Japp, duktig, det är vad jag är!
Vet inte om jag ska tillägga att min söta häst var hur snäll som helst, ungefär som en stor hund som gjorde precis som Stinas häst.... Haha! Men, som Stina sa, det krävs en bra ryttare för att han ska kunna göra sitt. Jag tror på den!
Kommer ha sjukt ont i ena skinkan imorrn, i höger, det konstaterade jag redan efter 2 min i sadeln. Men annars va de helt lugnt, får se hur det känns imorrn...
Utöver ridandet så har vi bara haft det lugnt och skönt och mysig. Lagat mat, varit i stallet, gått på stan, löst korsord och softat.
Tack gumman för en jättemysig helg!

 
Min supersnälla Haukur

   
Vi tillsammans efter 2 timmars ridtur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gummsan! du är bäst! modig som få.

2007-12-05 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0