Hemtenta

Vi har nu fått hemtentan i Hälsopedagogiken. Jag var bredd på att den skulle vara ganska knepig för de lärarna är ganska seriösa. Men den verkar inte vara ganska knepig. Den verkar vara mycket knepig! Tur att jag och Johanna har bestämt oss för att sitta och diskutera lite på bibblan på fredag, det behövs. Och verkligen tur att jag redan har skrivit den andra hemtentan nästan klar så jag slipper sitta med två, detta kommer att ta tid bara denna.

Så här kände jag mig när jag läste instruktionerna till hemtentan.

image344

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en fortsatt fin onsdag! =)Hälsningar BabbelDrottning!

2007-12-05 @ 16:00:51
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE
Postat av: josse

fast du är mycket sötare;)Lycka till vännen, du fixar det!!!

2007-12-06 @ 12:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0