Jeansglädje

Jag har två par snygga jeans som jag la upp på vinden tidigt i höstas för de satt som ett korvskinn. Jag kunde knappt knäppa dem och kunde jag det väl så vällde valkarna över.Det var inte klädsamt. Så jag la upp dem på vinden för bättre dagar, jag hatar när kläder ligger där och är snygga och hånar en för att man inte kan ha dem längre. Idag tog jag mej ett ryck och röjde i garderoben, det behövdes ska jag säga. Så jag plockade bort en hel pappkasse som jag gick upp med på vinden, saknar jag inte kläderna på ett tag så ska jag kassera dem. Då kändes det som att de där bättre dagarna var komna, jag plockade ner jeansen från vinden. Med spänning drog jag sedan på mig först det ena paret och sedan det andra... Och de sitter som en smeck! Så jäääävla gött! Då är det värt varenda liten minut av godissug och uteblivna efterrätter. Värsta peppen inför boxpasset idag. Yeeesssss!!!


image364

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0