Kl 13-förbannelsen

Lektionen idag var värdelös, läraren va virrig, vi  gjorde inget av nytta och det var kallt. Men jag peppade mig med att jag skulle komma hem till mitt paket. I min brevlåda ligger: Inget paket men en hyresavi från Stubor, man tackar man tackar.... INTE! Jag hoppas verkligen att mitt paket kommer imorrn, är inte så lång tid kvar nu.....
Sen blev jag sur på pojkvännen, jag undrade hur man kan vara påväg in i duschen i en kvart. Medan jag surade så brände jag nästan kycklingen så kycklinggrytan idag blev ätbar men inte alls så god som den kan vara. Sedan skriver en av mina absoluta favoritkusiner till mig på msn att hon inte kan vara med på julafton i år. Amen va fan! Förmiddagen var det ju inget fel på alls. Bestämde sig världen för att from. kl 13 idag ska allt skita sig för Stina? Men det är bättre nu. Efter en promenad till Ica och lite pussar av pojken och ett löfte om att jag ska få komma dit och fika med honom sen så känns det bättre. Nu ska jag skriva julkort, jag undrar om jag kommer att skriva fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0