Nästa steg avklarat

Ja! Då var nästa steg avklarat, jag är antagen till Malmö till våren, utan att det strulade.
Men jag tänker inte ropa hej för det. Det har vi ju lärt oss tidigare att bara för att man har blivit antagen en gång så kan man inte lita på att man ska bli det i antagningsomgång två.
Så nu har jag tackat ja och väntar på att antagningsbeskedet ska komma på posten och då ska det lusläsas, två gånger, för att jag inte ska missa någonting.
Men kanske kanske man kan börja hoppas på att det ska lösa sig utan fler problem.....

image356
Bilden har inte alls med texten att göra, men jag tyckte den va söt.
En bild gör alltid ett inlägg trevligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0