Nyårskärlek

Imorrn kommer gullet hit!
Vi bestämde oss först för att inte fira nyår ihop, det skulle bli knöligt.
Men så flyttades hans brorsas födelsedagsfirande tills idag, och så kom gullet på att han nog saknade mig tillräckligt mycket för att det skulle vara värt att sitta på bussen i 3.5 timmar.
Idag sa han tom att det var värt varenda minut av det... Tihi!
Det ska bli jäkligt mysigt att fira nyår ihop även om jag anser att nyår är en såndär överskattad dag.
Jag saknar honom som attan, vad gjorde jag egentligen innan honom?


Kommentarer
Postat av: jenny

Ska bli kul o få träffa ditt gull på nyår:) puss

2007-12-29 @ 18:06:13
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0