Det går framåt!

Saker och ting går sakta framåt. Äntligen har jag pratat med studiehandledaren i Malmö. Tack och lov fick jag höra lite positiva saker! Det kanske inte är så lätt för er som läser detta och förstå vad jag pratar om med studieuppehåll och  poäng hit och dit. Men för mej är det bra nyheter iaf! De vet ju inte bättre än jag om jag kommer att bli antagen i Växjö men de glada nyheterna om jag inte skulle bli antagen här är att Mah (Malmö högskola) godkänner studieuppehåll på 1,5 år och att sista terminen även går på våren. Det innebär med andra ord att jag kan läsa mina 20 extra idrottspoäng och avsluta i Malmö sen nästa vår ifall jag bestämmer mig för att det är vad jag vill. Mina valmöjligheter har utökats idag! Fått en bättre bild av studievägledare idag med, hon jag pratade med var jättetrevlig. Och det bästa med henne var att hon erbjöd sig att prata med Renee Karpin åt mig, tack för det för den kärringen tål jag inte!
Glad Stina!

Kommentarer
Postat av: mira

åh nu blev jag också glad:)

2007-02-28 @ 17:07:04
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0