En bra sommar?

Hur brukar man definera en bra sommar?
Jo: Sol, Bad, Resor, Vänner och Festa.
Vad har Stina gjort av de sakerna i sommar?
Vi kan börja med solen som bara tittar fram ytterst sporadiskt, det är inte mycket sola av där inte, långbyxor på.
Bada kan man ju inte göra när det inte är sol och varmt, ett dopp har det blivit i sommar å de va kallt!
Den enda resa jag har gjort i sommar som är längre än till jobbet är när jag åkte till Växjö för att hälsa på mitt gull, det var iofs himla mysigt, men de va inte långt och det var ingen riktig resa.
Mina vänner har jag knappt träffat. De har inte tid, jag har inte tid och så har ja kommit till en punkt då jag inte pallar att det alltid ska va jag som ser till att vi ses. Då kan de fan va.
Festat har jag inte gjort en enda gång på hela sommaren. Som Mira sa: "Överlever din lever det"?
Man kan ju undra, men antingen jobbar jag på helgerna eller om jag inte jobbar så är jag med Henke å då vill man hellre mysa.
Jag jobbar och går hemma, det är vad jag gör.
Så med andra ord, går man efter de kriterierna så suger min sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0