Låt det regna

Jag har köpt ett nytt regnställ i helgen. "Jaha intressant då, inte", tänker du nu. Men det får du gärna tänka, jag är mycket mycket nöjd med mitt nya regnställ. Jag hatar mitt gamla, stort och fult, så jag har velat ha ett nytt länge.
Så i helgen tog jag tag i det. Rött och fint är det, kanske lite likt min vinterjacka, men äh, va sjutton, jag gillar rött. Och så är det så snygg modell på det också att jag kan använda det som en helt vanlig jacka, det ser inte ut som ett regnställ.
Jag var ute och invigde det idag också, tyvärr regnade det inte speciellt mycket när jag gjorde det, men jag blev inte blöt på benen när jag gick i gräset iaf, vattnet bara rann av, så det verkar mycket bra!
Ja, jag gillar mitt nya regnställ, låt det regna, jag är förberedd!

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0