Love is in the air

Tre veckor sedan är det.
Men sedan dess är det nästan inte en dag som vi inte setts...
Försöken att inte alltid sova hos varandra la vi ner ganska snart.
Vi är praktiskt taget sambos som skiftar mellan två lägenheter.
Förlåt till mina töser som jag vet blivit lite försummande under den här perioden...
Men nu är det bara en vecka kvar tills jag åker hem...
Försöker att inte tänka på det, men det kommer att bli tomt...
Fast det är nog värst för honom, det är alltid värre att bli lämnad.
Men eftersom våra scheman funkar helt enormt bra ihop så kommer det inte att bli så svårt att ses,
tack och lov!
Helt sjukt vad snabbt man vänjer sig vid något, nu kan jag knappt minnas hur mitt liv såg ut innan honom.
Vi funkar så himla bra ihop,och jag tycker riktigt mycket om honom.
Love is in the air...

image66

Kommentarer
Postat av: Elida

Hm, det där hjärtat känner jag bestämt igen väldigt väl! =)

2007-06-04 @ 22:30:14
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0