Magnus Betnér


Magnus Betnér. Hur ball e han inte!!! Skulle ut i solen idag när Henke började skicka youtubeklipp me just honom. Jag fastnade,såg fler och fler klipp och skrattade tills ja grät!
Jag citerar Henke: "Ingen kan dissa någon som Magnus Betnér"
Tanken dök då upp, hur kul skulle det inte va å se honom live!?
Så, in på Ticnet, han har en show i september, i både Växjö och Malmö.
Det får bli Malmö, en mysig weekend med min söta pojk med middag, shopping och
Magnus Betnér som grädden på moset lördag kväll.
Så biljetterna bokades på studs, den 8 september smäller de, fan va kul de ska bli!



Kommentarer
Postat av: Elida

Vad kul! Nu blev jag riktigt sugen själv på att boka biljetter! synd bara att tågresan från stockholm ska vara så dyr... Jag såg ju faktiskt Magnus Betnér när vi satt i publiken på Parlamentet för (ett par?) månader sen. Gillar honom! Kram

2007-06-11 @ 20:45:37
URL: http://elidajosefina.blogg.se
Postat av: Lena

Jag har trffat honom i samband med att han uppträdde på universitetet här. Han är så bra, roligast är att han inte alls är så där "normalt". Han hade med sin dotter å han var så gullig med henne.

2007-06-12 @ 09:21:08
Postat av: nisse

Snubben är klockren! Ingen kan vara så bitter och roolig som honom!
Ska köpa biljett till örebro i höst!
peace sister

2007-06-13 @ 12:04:06
URL: http://anker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0