Att kryssa rätt

Så sitter man där igen med pappret som ska fyllas i.

"Har du ätit p-piller innan"? Ja.

"Har ni högt blodtryck i familjen"? Nej.

"Äter du någon annan medicin"? Nej.

"Är du rökare"? Nej.

Snabbt fyller man i svaret på frågorna som man svarat på så många gånger innan, tills jag kommer till en av de sista frågorna. Där fastnar jag. Den här frågan var ny. Man ska kryssa för det som stämmer.  Frågan handlar om min partner.

"Har du: Fast partner ( ) Ny partner ( )  Ingen partner ( ) Annat ( )"

Vad ska jag svara på den?
"Jag hade fast partner tills för en månad sen, så egentligen har jag inte någon partner, fast i förra veckan så var jag ju med en ny kille men som jag inte skulle kalla min partner."
Är det då man ska kryssa för "Annat"?

image7 

Kommentarer
Postat av: Josse

haha...det är så sant! Be dem förklara innebörden av "Annat" nästa gång;)

2007-03-05 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0