Filmkväll

Näe, de blev inte nåt besök, som jag trodde, så jag är inte så förvånad å sörjer inte allt för mycket. Ska snart traska bort till Henke å se en film, ingen av oss kände för å plugga såhär på lördagskvällen och efter nattens bravader kändes en filmkväll som ett bra alternativ. Man är allt ganska seg även om man sovit ifatt lite i eftermiddag. Men trots det så var jag nästan lite på att gå ut ikväll också... Blir nästan rädd för mej själv. Jag har festat två gånger redan denna veckan och jag är ändå sugen på en gång till... Jag börjar bli lite av en hobbyalkoholist.... Fast jag går på Miras argument där att det beror på vädret, att man får så mycket mer energi! Nej nu måste ja bege mig om man ska få en bra plats! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0