Kusiner och tårar

Detta har verkligen varit en av de roligaste å mysigaste helgerna på mycket länge. Två av kusinerna har varit här och vi har ju bara så roligt ihop! Som vi har fnittrat å asgarvat! Vi underhöll nog vakterna på stenladan en hel del igår när vi trillade in där, haha! Och prata kan vi också, inte mycket jag inte kan berätta för dem.
Vi är så fruktansvärt lika och samtidigt så olika! Hade vi inte varit just kusiner så tror jag aldrig att vi skulle blivit vänner, men det är just det som är så roligt. Så helgen har varit suverän!
Sen föll den i botten ganska kraftigt. Exet ska flytta ihop med sin nya tjej om några månader.
Men jag vägrar, vägrar, vägrar att gråta mer över honom. Så när ögonen tårades bet jag ihop. David är där min stora klippa och att gå över till Mira å bara va hjälpte också. Men nu sitter jag framför datorn me bara ett ljus tänt å lyssnar på låtar som Mira skickat å tycker synd om mej själv. Kanske inte för exets skull, utan bara för att man ibland måste få tycka lite synd om sig själv, å då hjälper det inte vem man än jämför sig med.
Man behöver låta tårarna rinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0