Sol i hjärta och sinne

Sol ute sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet!
Så känns det nu! Jag är soligt glad!
Började dagen med att dansa vals, foxtrott och bugg, å det är ju så roligt! Blev väl kanske inte sådär jättemycket fart i det eftersom vissa pojkar har lite svårt för takten och stegen....Haha, men det var kul iaf.
Sedan hade vi redskap, redskap är inte min grej och kommer aldrig att bli. Jag gillar inte redskap.
Men jag har vidkat mina vyer! Jag gör inte baklängeskullerbytta, och jag gillar inte att stå på händer.
Idag har jag gjort baklängeskullerbyttor, flera stycken, och jag har stått på händer. Det är inte så farligt!
Vidga era vyer!!!
Sedan har det varit en solig dag igen, jag blir så glad av solen! Den fyller mitt hjärta med pirr!
Igår var Mira och jag och tränade på gymmet på morgonen, och så körde vi box igen på kvällen.
Jag hade så mycket energi så det gick hur bra som helst, och jag var på så bra humör då med!
Jag vet inte vad som har flugit i mig. Jag känner mig nästan förälskad! Det är bara att jag inte har någon att vara förälskad i. Ett yttepyttelitet problem bara... =) Så nu är det bara att hitta någon att kasta min "nästan förälskelse" över. Jag är så glad att jag inte ens är bitter över att jag inte har någon att vara förälskad i.
Det lilla molnet på min himmel är väl seminariet imorgon, som jag inte har pluggat till. Men va fan, det går som det går.
Sooooolllllll!!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej vännen!!!
Va skönt att läsa att du är på topp igen...det smittar ju av sig. Kände själv mig glad och lättad efter att ha lämnat Sälen. Nu lägger jag det gamla bakom mig och tar nya tag. Längtar efter dig och får gärna en av dina kärlekskramar;)
Puss & Kram

2007-03-14 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0