Stor i orden liten på jorden?

Klockan är 9.48 och jag sitter i stort sett bara och väntar på Mira ska komma hit och hjälpa mig att göra scones till brunchen. 8.15 klev jag upp imorse för då pallade jag inte ligga kvar längre, så det har inte blivit mkt sömt inatt, vilket antagligen kommer att göra sig påminnt framåt eftermiddagen. Men då får man väl ta och sova en liten stund innan man sätter igång med plugget. Något besök tror jag inte att det blir, känns lite som "stor i orden liten på jorden" och "mycket snack och lite verkstad" stämmer på den personen, men vi får väl se... "Man ska ju inte ropa hej...." Fast de gör faktiskt inte så mycket om han inte skulle komma. Saker och ting kan ordna sig ändå ibland på de mest oväntade sätt.... Riktigt trevlig kväll igår, kul å festa ihop igen allihopa, var ett bra tag sen. Tog det alldeles lagom "lugnt", inte packad men ändå påverkad, lite lagom sådär som sagt. Nej nu blir ja alldeles frusen av att sitta här, på med tofflor och fleece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0