Stressad?

Borde kanske känna mig stressad eftersom vi åker om mindre än 48 timmar och jag är inte ens i närheten av färdigpackad. Men det ska nog lösa sig, jag känner att jag har koll på det mesta, annars skulle jag inte känna mig så lugn. Ska tvätta i eftermiddag, träna en stund va tanken men först ska jag städa här, det ser ut som fan. Det är ett större streessmoment för mej att det är stökigt än att jag inte har packat. Vädret är underbart också, borde kanske springa en sväng istället.... Får se vad det blir av det. Ikväll är det mys med töserna som gäller, tacos å prata strunt, ska bli skönt. Får bli en alkoholfri helg ser det ut som, vila upp mig lite för en kul men antagligen jäkligt jobbig vecka.
Min lilla vän kommer inte i helgen som det först va tänkt. Lite trist, hade varit trevligt.... Aldrig träffat en kille som är så rättfram men det tilltalar mig, lite ballt faktiskt. Kanske inte alls blir lika trevliga diskussioner som på mns när man verkligen ses, men jag kan tänka mig att det skulle kunna bli det. Vore kul att ses bara för att se. Men men, det får väl bli en annan helg.
Nej, nu måste det städas här!!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Tråkigt att han inte kommer, men det lär la bli en annan gång:P. Ha det bra i Trysil, ses om en vecka. puss å kram

2007-03-16 @ 10:55:47
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0