Vem är jag? Mina tuttar

Mina tuttar.
Något som jag får en del kommentarer kring.
Djupa urringningar är min grej, vilket glädjer vissa och stör andra.
Ja, jag vet, en del av mina kompisar tycker kanske att det går till överdrift, vet till och med att det diskuterades i helgen. Exakt vad de sa vet jag inte, det törs de väl inte berätta heller.
Kanske tycker de att det ser slampigt ut, kanske är de avundsjuka, vad vet jag.
Men det är min grej.
Har jag inte en skaplig urringning känner jag mig inte uppklädd.
Jag tycker att det är snyggt och sexigt, så enkelt är det.
Så länge det inte ser ut som att de ska hoppa ut, och visst, jag har väl också gjort mina mindre smarta val av bh, men trillat ut har de faktiskt aldrig gjort.
Så folk får väl tycka vad de vill.
Killar brukar inte ha något emot det direkt.
Och jag går efter talesättet att man ska utnyttja sina resurser och visa upp det man har.
Så de är faktiskt en stor del av min personlighet.
Och jag tycker om dem.
Mina tuttar.
image9

Kommentarer
Postat av: Elida

Vad andra tycker behöver man inte bry sig om. Huvudsaken är att man trivs med sig själv! Eller som min morfar brukar säga: "Huvudsaken man mår bra och är gla'!" Så, go girl!

2007-03-11 @ 17:47:48
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0