Att följa med ut eller inte...

Beslutsångest kan man verkligen kalla det jag hade igår.
Jag kunde bara inte bestämma mig för om jag skulle gå på fest å följa med ut eller inte.
Tillslut var det min kropp som avgjorde saken när den konstaterade att den mycket hellre låg kvar på sängen med en filt runt sig än att byta om till festkläder.
Så jag stannade hemma. Och det var så skönt!
Jag har inte mått hundra denna veckan så jag tror att kroppen behövde en lugn helg.
Gick bara runt och var, diskade mig gigantiska diskhög, smsade och tittade lite på tv.
Dessutom var det ännu mer värt de när man vaknade utvilad och utan bakfylla imorse och kunde gå upp och sätta igång och plugga kl 8.45. (Ännu bättre blir det när man tänker på alla de som ligger hemma å mår dåligt)
Har tagit mig igenom ögat, örat (inte balansorganet dock) och matspjälkningen nu på förmiddagen!
Känner mig så duktig!
Om jag kan fortsätta med att vara duktig i veckan så kan jag unna mig besök i helgen...
Nu ska Josse och Mira snart komma hit så ska vi gå och fika på slottet!
Det ska bli kul, har alltid undrat hur det ser ut därinne, och jag har gjort mig så förtjänt av det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0