Blandade känslor

Bara 6 dagar kvar i skolan nu....
Jag har så blandade känslor kring det....
Jag är riktigt skoltrött nu så jag behöver definitivt lov,
det ska bli jätteskönt att komma hem,MEN:
Då är idrotten slut för min del,kommer aldrig mer att gå i denna underbara klassen.
Min Stina och jag skiljs åt, det är det sorgligaste av allt nästan.
Då ska jag åka hem, vilket innebär att jag inte alls kommer att träffa han som jag umgåtts med i tre dagar i sträck så ofta alls....
Men men, ingen av dessa saker kan jag ändra speciellt mycket på så det får bara lösa sig.
Stina och jag ska luncha, det har vi bestämt.
Och han och jag ska sätta oss ner och tajma ihop våra scheman så snart ja fått mitt, han har ett bra med många ledigheter, vi fixar detta, det är jag helt säker på.

Nu ska jag gå till Mira och skriva inbjudningar till den 2 juni, du kanske har turen att få en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0