Humanbiologifredagen

Imorgon är det den stora humanbiologifredagen.
Som innebär att jag ska plugga plugga plugga humanbiologi hela dan.
Ska gå upp redan vid 6 och tvätta, det behövs verkligen och så kommer ja upp tidigt även om jag antagligen kommer att lägga mej en stund efter att första maskinen är islängd.
Sen ska det läsas om skelettmuskulatur tills ögonen blöder.
Och när de börjat blöda skulle jag gissa på att klockan är ungefär 18,
så då har jag bjudit in mig själv på mat hos Henke.
Man får ordna det bra för sig!
Sen får man lite sällskap framåt kvällen, alltid trevligt!
Det är min humanbiologifredag det.
Sen ska man väl kanske gå å träna däremellan, å handla lite mat...
Busy busy, e nog dags att gå å lägga sig snart så man orkar med
den stora humanbiologifredagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0