En bra dag idag

Klockan ringde 7.20 imorse. Va lite seg en stund men när jag väl gick upp sen så var jag pigg som en mört å hann att plocka undan en hel del innan jag gick ut. Gick på skön morgonpromenad med Johanna, friskt men inte så kallt och trevliga samtal. Efter att jag varit över och skämt bort pojkvännen, jag vet, jag är alldeles för snäll, så är det nu grötfrukost med tända ljus som gäller. Sen måste det läsas och tränas lite på redovisningen som vi ska ha idag, är inte så seriöst, men man bör nog ha lite koll på vad man ska säga iaf.... Ikväll blir det hamburgare hos gullet, och lite mys. Kanske se en film? Jag känner mig glad, mystrött, kreativ och harmonisk. En bra dag idag!

image281

Kommentarer
Postat av: elida

Den där musen känner jag igen! =)

2007-11-12 @ 19:42:21
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0