Inte alls på topp

Skulle för en gångs skull jobba på Sivans idag, jag tycker att jag borde dra mitt strå till stacken åtminstone någon gång, om så bara för en enda gång.
Å så vaknar jag idag å mår piss. Inte alls på humör, sovit dåligt och haft huuvudvärk halva natten å denna fortsätter även på morgonen, trött, hängig i kroppen och hjärnan känns igentäppt med snor.
Hur dåligt tajmat är inte det! Jag blir så sur.... Men vi får se hur det blir, har sagt att om de hittar någon annan får denna gärna ta det, men om jag behövs så kommer jag. Jag tänker inte sätta dem i klistret, jag är ju faktiskt inte döende. Sen vet jag att ja har en tendens att känna efter väldigt mycket om jag inte mår hundra, istället för att försöka pigga upp mig själv så gräver jag ner mig. Men idag vill jag bara sitta inne hela dagen i mina mysbyxor, dricka te, kurera mig och skriva på min hemtenta i min ensamhet. Vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0