Mot Stina

I eftermiddag ska jag åka till Stina!
Nej jag har inte blivit schitzofren och börjat benämna mej själv i tredje form, jag ska till min andra Stina!
Urmysigt ska det bli. Bara vi två. Vi ska rida på islandshästar på lördag!
Det mina vänner ska bli mkt intressant!
Jag har absolut noll hästvana! Men jag är iaf inte rädd för dem, så det är väl en bra början....
Så om jag inte skulle skriva på några veckor nu så beror det antagligen på att jag trillat av å slagit i huvudet och fått minnesförlust eller brutit bägge armarna eller nåt....

Kommentarer
Postat av: josse

nämen usch så får du inte säga! jag ska isåfall påminna dig om bloggandet...haha
ha det så bra vännen!!!
Puss o Kram

2007-11-30 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0