I en koja under köksbordet

Vilken softardag vi hade igår. Mycket riktigt så byggde vi den där kojan som vi pratat om... hehe.... Var uppe på vinden och hämtade ner madrassen så vi skulle ligga mjukt, sen tog vi alla täcken å kuddar jag äger och byggde. Riktigt bra blev den! Även om min mindre viga pojkvän hade lite svårt att ta sig in och ut... hehe.
Det var en av mina tramsiga ideér men å andra sidan så är det sådant som sätter lite "krydda" på tillvaron tycker jag. Jag menar, annars hade man inte kommit ihåg dagen igår speciellt mycket, men nu kommer man alltid att minnas det som den där söndagen då vi spenderade hela dagen i en koja under köksbordet.
Vi låg där och läste tidningen, åt kanelgifflar och drack mjölk, såg på Iceage 2, läste bok, powernapade, och gosade. Sen pausade vi lite då och då med att laga middag och se nåt program på tv. Dagen liksom bara gled förbi, men det var riktigt skönt att bara vara....i en koja under köksbordet....


   

Kommentarer
Postat av: jossan

tihi, vad söta ni är
:)

2007-10-01 @ 11:49:39
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: Josse

Ni e ju allt bra roliga ni!!! Synd bara att jag och Mira inte vågade våldgästa er och se kojan live. Får bli nästa gång..haha
Puss och kram

2007-10-01 @ 19:14:41
Postat av: mira

Håller med jossorna! Ni é la för goa!

2007-10-01 @ 19:56:30
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: elida

Haha, vilken idé! Synd att jag inte har nån att tälta med...

2007-10-03 @ 11:09:43
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0