Jag förfaller

Jag förfaller.
Jag har inte plockat ögonbrynen på evigheter, mitt hår klippte jag senast i juni och med träningen går det sådär eftersom jag är småförkyld hela tiden.
Min förkylning vägrar som sagt bli nåt mer än nåt störande moment som sitter där jämt. Vilket medför huvudvärk med jämna mellanrum och ett evigt snorande på mornarna.
Min lägenhet har jag inte städat i ordentligt på flera veckor,nu knastrar det snart under fötterna när jag går och diskhögen hopar sig på diskbänken.
Skolan krånglar IGEN, jävla energi tar det att fixa med allt det där.
Matlagning känns piss och endast som ett nödvändigt ont, har ingen inspiration....
Jag mår inte dåligt men inte bra, allt känns lite trist just nu.
Men imorron ska jag ta tag i mitt liv.
Då ska det skrivas arter tills fingrarna glöder, jag ska dammsuga och torka golvet.
Bra idé av mig att bjuda hit tjejerna på tvkväll här hos mig imorrn för då MÅSTE jag städa.
Och på fredag åker vi hem till min underbara skog, familj och hus. Ska bli underbart skönt.
Det ska nog bli bra det här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0