Stavar, frisbees, stegräknare och pulsklockor

Jag har alltid tyckt att det ser så fånigt ut att gå ut och gå med stavar. Jag menar, vad kan det göra för skillnad, det är väl sak samma som att gå utan? Det var min uppfattning innan jag fick testa idag på vår Hälsolektion, och jäklar i min lilla låda, det var ju mycket jobbigare! Sicket flås man fick upp, man var ja tvungen att gå mycket snabbare. Och vi var så koncentrerade på vad vi gjorde att vi knappt orkade prata, haha! Sen provade vi att spela frisbeegolf, det var ju fasen skoj, måste göra om de nån gång. Bara inte Fia är med, hon va livsfarlig, haha! Så idag kan jag inte klaga på lektionen, vi har haft rätt trevligt, med våra stavar, frisbees,stegräknare och pulsklockor....

image231 image232  image233  image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0