Vilken mysig helg!

Vilken underbart mysig helg vi har haft! Det var precis vad jag behövde, komma bort lite och träffa mina tjejer!
På fredagen gick vi en sväng på stan på eftermiddagen ,sen på kvällen bar det av till Karin och Lisa där vi åt tacos, såg på Idol, pratade strunt och drack vin. Sen for vi vidare till Otten, jag var trött och inte så sugen först men väl där kom vi igång och det var askul! Det var länge sen jag dansade så jäkla mycket! Vi gick hem framåt 2.30 tiden och somnade sött. Tessan fick åka hem redan kl 9 nästa morgon, det var lite synd att hon inte kunde vara kvar längre. Sedan hade Jenny och jag värsta softardagen! Vi låg å drog oss till 11, åt frukost och gick en promenad runt strömmen. Vi fortsatte med att  handla mat och hyra två filmer. Hem och kröp ner i soffan och såg den första. Efter det lagade vi god mat och efterrätt. Softade en stund, tog oss en promenad till innan vi såg film nummer två, Music and lyrics. Vilken perfekt mysig tjejfilm.... nu drömmer vi om att våra pojkvänner ska få fingrarna ur och skriva varsin sång till oss....
Vi gick och la oss tidigt och pratade strunt en stund innan vi somnade sött även denna kväll. kl 7.30 ringde klockan morgonen därpå, tåget skulle gå kl 9.35 så de va bara att stiga upp.
I fredags morse hade jag ingen aning om att jag skulle befinna mig i Norrköping i helgen, men när jag satte mig på tåget  tillbaka mot Växjö i söndags var jag SÅ glad att jag åkte. Tack mina tjejer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv! det va riktigt mysigt o ha dig här...puss

2007-10-22 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0