Fantastisk

Min pojkvän är fantastisk.
Igår var jag trött, grinig och inte alls någon trevlig person. När han kom hit efter fotbollsträningen sa han frågande "Ligger du och ser på tv?" Jag brukar sällan ligga sådär rakt upp och ner och titta, jag brukar göra en massa annat samtidigt. Men igår låg jag som en död boll och tittade på fler program på en kväll än jag gör på en hel vecka annars, och trevlig var jag inte heller. Han gjorde det enda rätta, lät mig vara trots mina sura kommentarer. Det man inte ska göra är att ta upp en diskussion, det är inte rätt sak att göra en sådan dag.
Så han gjorde sin mat å klagade bara lite på mitt programval. Efter det la han sig i sängen och lät mig bara ligga där med en arm om honom och huvudet på bröstet och tittade klart på programmet. Vi började prata om lite allt möjlig och långsamt kändes allt lite bättre. Det är inte klokt vad lite alldagliga diskussioner, kramar och påminnelse om att om några dagar ligger vi på Cypern kan göra. 
Fantastisk det är vad han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0