Lycklig?

Hittade det här testet hos Jenny och det var det fånigaste jag sett! (ta inte illa upp Jenny)
Genom att kryssa i rutorna så ska man se alltså se hur lycklig man är. Och kategorierna är så jäääävla fåniga!
"Du har en mp3 spelare" "Du har bilder på bilddagboken" "Du kan mer än ett språk" "Du har ett nickname" "Du har en pojkvän" "Det finns en dator på ditt rum" HALLÅ!!!???
Jag skulle alltså vara lyckligare för att jag har en mp3spelare? Jag har ingen bilddagbok, gör det mig till en olyckligare människa? Jag är så mycket lyckligare för att jag kan mer än ett språk och väldigt ledsen för att jag inte har nåt nickname..... Å så denna. "Du samlar på något normalt" Va farao är något normalt? Herregud,vad lever vi i för samhälle?
Enligt det här testet är jag alltså 75% lycklig?!

Lycklighetstest ????
[X] Du har en pojkvän/flickvän
[X] Du har ett eget rum
[X] Du har en mobil
[X] Du har en iPod/mp3spelare
[X] Dina föräldrar är forfarande tillsammans
[  ] Det finns en pool på din gård (på sommaren)
TOTAL: 5

[X] Du klär dig som du vill
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum
[  ] Du har blivit nedslagen
[X] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på
[X] Ditt rum är stort nog för dig
TOTAL: 6

[  ] Du har över 50 kompisar på Bilddagboken
[  ] Du har bilder på Bilddagboken
[  ] Dina föräldrar tillåter dig ha bilder på Bilddagboken
[X] Du samlar på något normalt
[  ] Du längtar till jobbet
[X] Du önskar inte att du var någon annan
[  ] Du går i någon sport
[  ] Du brukar göra något efter jobbet
TOTAL. 2

[  ] Du äger en bil
[X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar
[X] Du är nöjd med ditt utseende
[  ] Du har inget självförtroende alls
[X] Du har aldrig fått ett IG
[X] Du har vänner
TOTAL: 4

[X] Du vet vad som händer i världen
[X] Du bryr dig om folk
[X] Du är nöjd med ditt liv
[X] Du kan mer än ett språk
[X] Du har ett nickname
[  ] Du har ett husdjur
[X] Du kan hela texten till 5 låtar
[X Du har inga fiender
[X] Du är en ganska snäll person
TOTAL: 8

summa: 25
multiplicera antalet x med 3
75%

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt ok, som ja skrev tror ja inte heller på det men det e nåt o fördriva tiden med:) fast just nu blir allt lite eftersatt o jag behöver inte mycket annat o fördriva tiden med, uppsatsen tar all den platsen...Krams

2008-04-10 @ 08:27:38
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0