Ögonen ska värka och fingrarna ska blöda.

Nu dagarna fram tills vi ska åka ska jag plugga som jag aldrig gjort förr.
Jag ska läsa tills ögonen värker och skriva tills fingrarna blöder.
Nästan två veckors arbete ska göras på en, allt för att jag ska slippa ha dåligt samvete när vi är iväg.
När vi åker dit ska jag kunna släppa allt som har med skolan att göra om jag vill det.
Därför ska det nu pluggas, pluggas, pluggas.
Då passar det utmärkt att gullet inte ska vara hemma i helgen och att jag inte ska ut och festa.
Men det gör jag så gärna, om belöningen är en vecka på Cypern så lever jag gärna som nunna i en vecka, mer än gärna. Datorn blir nu min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

naaw :(

2008-04-03 @ 09:23:22
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0