Inflyttningsfika

Igår bjöd jag kusinerna som bor här i stan, med mig är vi fyra stycken, på inflyttningsfika. Så jädra roligt vi hade! Vi bara satt och pratade skit och fnittrade i flera timmar. När de gick hem var jag helt hög på fnitter. Gott fika (som jag fixat själv, tack Josse för de jättebra receptet!) trevligt sällskap och samtal, det kan göra en riktigt bra kväll. Vi har redan bokat in nästa som ska bli hos Marie. Det visade sig även att Emma köpt träningskort på samma ställe som jag ska börja! Yes! Då har jag sällskap till boxpassen! Om vi har tur får vi över Marie och Lisa dit också.... En riktigt trevlig kväll var det igår, nu väntar en förhoppningsvis trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0