Snart blir det Växjö!

På fredag ska jag till Växjö!
Jag ser verkligen fram emot det så himla mycket! Har inte träffat mina gulleflickor på evigheter! På födelsedagsfest ska jag också, ska bli så himla kul.
Nu sitter jag därför och kollar upp lite tågtider och priser. Det är tur att jag tjänar lite mer pengar nuförtiden för biljetterna är inte billiga. Men det skiter jag faktiskt i just nu kan jag säga, åka ska jag göra, kosta vad det kosta vill. Funderar lite på att ta ett par timmar ledigt på fredag med så att jag kan åka med tåget vid 12, jag slutar egentligen kl 13. Det skulle göra så stor skillnad att komma ner kl 14 istället för kl 16, speciellt om jag ska på fest på kvällen. Det borde inte bli några problem att ta ett par timmar ledigt på fredag, vi är mycket personal på få barn så vi borde inte behöva någon vikarie heller. Och jag har ju faktiskt timmar att ta ut, plus att jag började 45 min tidigare i fredags, de skulle jag kanske kunna kvitta bort. Ska diskutera det med mina kollegor på måndag, sen kan jag ta och boka biljetterna. Åh vad jag längtar till fredag....


Kommentarer
Postat av: mira

Jag LÄNGTAR OCKSÅ!!!!

Ska bli skitkul å träffas igen!

2008-08-30 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0