Stina "lånar" bredband

Grannen har trådlöst nätverk utan lås, perfekt då kan jag "låna" det!
Igår höll vi på hela dagen med att köra saker, en extra tur till Ikea för att kompletteringshandla ett par saker (herre min jävla gud va folk, aldrig mer Ikea på en lördag om jag inte måste), skruvade ihop möbler, satte upp gardiner osv.
Jag är helt grymt nöjd med hur min lägenhet artar sig! Det är långt ifrån färdigt, bokhyllorna gapar tomma och det är fortfarande en ansenlig mängd kartoner kvar att packa upp. Men jag ser redan att det kommer att bli så jäkla bra! Precis som jag ville ha det, det blir så jag!!! När jag fått lite mer ordning i veckan så ska jag publicera lite bilder så får ni själva avgöra vad ni tycker!
Idag inleddes dagen med att trasmattan rullades ut på balkongen och så förtärdes frukosten i sol på balkongen vid mitt fina lilla nyinköpta caféset med två små stolar och ett litet runt bord. Så snart jag fixat till mig lite (inte mycket) så inleder jag dagens stora projekt medans det fortfarande är sol. Dagens projekt består i att kunna hitta till jobbet på cykel. Vi var på turistbyrån igår och tog en karta så utrustad med den ska jag idag försöka ta mig igenom stan... Det värsta är ju att cykelvägarna inte är utmärkta på den kartan, men men, det ska nog gå. Efter det blir det fortsatt uppplockande av min kartonger och organisering. Det är så bra garderober på detta stället! I jämförelse med min förra lägenhet så är det enorm skillnad. Jag har till och med en "walkin" garderob! Den är fruktansvärt ful innuti och den är inte stor, men man kan gå in i den!
Nej nu är det dags att gå ut till cykeln. Hör väl av mig med uppdatering i eftermiddag, om jag hittar hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0