Tisdagstema: Nytt och gammalt

Ett ganska knepigt tema idag tyckte jag. Men jag valde att ta den här bilden som jag haft med på bloggen innan men inte på tisdagstemat. Motiveringen är att det är en ganska ny uppfinning om man ser till hur länge den har funnits i jämförelse till hur länge människan har existerat. (Och tacka gud för den uppfinningen som är oumbärlig för mig och som jag använder varje dag.) Men å andra sidan är detta nog vad vi skulle kalla en ganska gammal sadel om vi blev tillfrågade. Jag gillar bilden, den är rätt tuff tycker jag, därför blir detta dagens tisdagstemabild!


Kommentarer
Postat av: marie

det var en väldigt fin bild gumman.. du e bra på det där.. mm

2008-08-28 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0