En heldag i Västervik

Igår spenderade jag en heldag i Västervik. Först var jag hos min kära bror på hans jobb i tre timmar (speciellt blogginlägg kommer om detta) Sedan mötte jag upp min två töser och så gick vi på stan och shoppade. Tillslut kom vi efter mycket om och men till caféet där vi hade bestämt att vi skulle fika. Det är nog mitt favoritcafé av alla jag har varit på, det är så enormt mysigt! Vi åt gigantiska mackor och pratade strunt ett bra tag. Efter det gick vi lite till innan Jenny åkte med pojkarna för att handla till deras nyårmiddag. Tessan och jag åkte ut till Lager 157 och fyndade ännu fler bra saker. Igår handlade jag: 3 toppar, 2 "klänningar", 1 par trosor, 2 par skor, 1 kjol, en julklapp till Madde och nya bhband, och allt detta för 533 kronor! Jag är så jävla grym på att fynda! Till sist hjälpte jag bror att handla tills ikväll och en ny hylla till hans sovrum innan vi åkte hem och fick jättegod lyxmat av mamma! En riktigt skön dag.
 
  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0