Ångesten är över!

Min sommarjobbsångest har äntligen gått över.
Pratade med min sommarjobbs chef igår av andra orsaker och hon gjorde då rätt klart för mig att hon ville ha mig tillbaka. Anledningen till att jag tvekat till det innan är att jag jobbat på hemtjänsten i tre år men förra året  var jag så jävla förbannad på dem. Därför har jag varit väldigt tveksam till att komma tillbaka dit. Tidigare har jag också varit tveksam till att jobba på samma avdelning som min mamma och min moster som är inne på äldreboendet. Men efter att ha pratat med min mamma igår så konstaterade jag att det var det bästa alternativet. Dessutom har jag det så praktiskt att det är min mamma som lägger schemat på avdelningen och det innebär att hon vet exakt när folk ska ha semester. Så nu hoppas jag på att få schemat till en som går på semester v.25 och 5 veckor framåt och att då jobba på heltid. Sen kan jag ha ledigt resten av sommaren och är fri att hoppa på eventuella jobb till hösten som startar upp i augusti. Det passar mig utmärkt, då hinner jag ha en hel del ledigt men tjänar ändå lite pengar så jag inte är helt utfattig. Hoppas på den! Känns iaf mest skönt att jag bestämt mig och att ångesten äntligen är över...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så bra att det löste sig tillslut! Kul att du ska va hemma i sommar! jag ska jobba v. 30-33, de veckorna du inte jobbar:) men men, sånt händer...

2008-02-28 @ 20:20:30
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0