Här ska kureras!

I måndags insåg jag faktumet att den här dagisvistelsen mycket möjligt skulle kunna ge mig någon sorts smitta eftersom både personal och barn har varit väldigt  mycket sjuka. Och eftersom jag och Henke ska ha fest på lördag som vi planerat i evigheter och som mycket är fixat till så är sjukdom inte ett alternativ.
Att vara sjuk på lördag finns inte på kartan!
Så jag har tvättat och tvättat och tvättat händerna konstant på dagis, det sägs ju att det är bästa sättet att undvika smitta på.
Men idag så kände jag att jag sakta började få ont i halsen.... Jääävla skit!!!
Jag tar aldrig några sådana där hälsodrycker, piller, eller vad sjutton som helst. Jag tror inte på det. Tills nu.
Idag har jag varit på apoteket och köpt en flaska Echinagard som jag dricker 20 äckliga droppar i timman av. Allt med motiveringen att det kan ju iaf inte bli sämre av det.
Här ska kureras!



Här har vi blomman som ska göra mig frisk.,,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nehe, du måste va frisk på lördag! Echinagard funkar, det lärde Astrid Tessa och mig att dricka i Oslo...kram

2008-02-13 @ 21:37:35
URL: http://jennasvensson.blogg.se
Postat av: josse

usch ja, ingen sjuk liten Stina på lördag tack!!!
Men det ska nog bli bra med den där kukkelimukk- medicinen;)

2008-02-13 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0