Jag fattar inte!

Jag har på sistone haft diskussioner med flera personer kring det faktum att man ofta går in och läser på en del bloggar som man egentligen tycker är värdelösa! Varför???
Jag besöker själv flera bloggar med jämna mellanrum som jag egentligen tycker att de suger.
Jag fattar själv inte varför!

Jag hatar när folk har "Dagens outfit" varje dag och måste skriva var allting kommer ifrån.
Behöver inte se den nya favoritklänningen från American Apperel som du vill ha (helst inte heller i modellens 18 färger) och verkligen inte om du hittar en ny favorit varje dag.
Har du publicerat ditt husdjur en gång behöver jag inte se det 103 gånger till, på tre månader.
Jämförelsebilder på vilken kändis som är snyggast, han i Dawsons Creek eller han i Gossip Girls intresserar mig inte alls.
Att du shoppade igår och rabblar upp allt, färg, form, inköpsställe och exakt konstnad på öret och att du drack Kaffe latte idag igen på hemvägen tillför inte min dag något
Inte heller tål jag bloggar där varannan överskrift innehåller särskrivningar eller där var tredje mening i inlägget innehåller dialektala slangord, stavfel och flirtsmajlisar till höger och vänster.

Och det värsta av allt är att så många av såna här värdelösa bloggar har så sjuk många läsare. Jag fattar inte!!! Vad, säg mig vad är det intressanta?

Jag vill läsa krönikaliknande bloggar som skriver tänkvärda saker som får en att le den dagen eller ger en en tankeställare. Eller bloggar med snygga bilder i. Tyvärr hittar jag inte många sådana bloggar som tilltalar mig, förutom Heja Abbe som har blivit en stor favorit. Fler såna bloggar åt folket!

Fram till dess får jag väl fortsätta och gå in på dessa bloggar som jag egentligen hatar, och läsa, trots att jag inte fattar varför....

bloggar.se - svenska bloggar

Aktuella etiketter på inlägg från svenska bloggar

RSS   Prenumerera på RSS-flödet med aktuella etiketter just nu!
politik   usa   barn   humor   samhälle   musik   internet   semlor   barack obama   fildelning   foto   film   hillary clinton   media   regeringen   socialdemokraterna   semla   ekonomi   john mccain   betyg   skola   mat   utbildning   miljö   presidentval   moderaterna   religion   danmark   blogg   demokraterna   censur   upphovsrätt   reklam   hälsa   clinton   böcker   supertisdagen   fettisdagen   obama   jan björklund   pengar   republikanerna   eu   träning   alliansen   val   kultur   stockholm   islam   bloggosfären   demokrati   recept   fredrik reinfeldt   skolpolitik   youtube   jobb   the pirate bay   fotboll   super tuesday   sport   sverige   bilder   ordlös onsdag   teknik   resor   prostitution   mccain   litteratur   pirate bay   integritet   design   sjukvård   konst   mitt romney   rasism   israel   kollektivavtal   sömn   vårdval stockholm   hockey   mode   föräldrar   primärval   politiker   mänskliga rättigheter   tips   väder   aftonbladet   spel   wordpress   kaffe   tv   malmö   datorer   hundar   språk   resa   sex   motion   klimat   microsoft   polis   bloggar   vardag   apple   melodifestivalen   skolan   författare   vård   yttrandefrihet   mona sahlin   terrorism   citat   barnporr   livet   poesi   marknadsföring   nyheter   elitserien   arbete   feminism   roligt   web 2.0   lo   kvinnor   björklund   sopor   ipod   världen   facebook   bok   energi   ungdomar   england   hedersmord   kristendom   bloggare   husdjur   fotografi   bandy   london   brott   debatt   kärnkraft   eurovision song contest   sova   serier   piratebay   webb   usa-valet   högtalare   förlag   second life   växthuseffekten   palestina   växthusgaser   romaner   bloggtidningen   elfsborg   nh polls   independent voters   hillary clinton polls   hillary clinton 2008   cnn   independent voters mccain   new hampshire   new hampshire debates   new hampshire debate january 5   new hampshire

Kommentarer
Postat av: v

haha du har såå rätt, men det sjuka e ju att man inte kan låta bli att besöka dessa kassa bloggar

2008-02-07 @ 15:36:34
URL: http://viviana.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag vet några du syftar på och jag håller med dig. hoppas inte min är en av dom som du inte tycker om:) isåfall får du sluta läsa den,hihi! kramar

2008-02-07 @ 15:39:34
URL: http://jennasvensson.blogg.se
Postat av: Sirpa

Hittade hit via tisdagstema (välkommen där förresten) och kan inte annat än hålla med i det du skriver här. Kan tipsa om en bra blogg: "Risken finns" som också är med på tisdagstemat.

2008-02-07 @ 19:27:48
URL: http://www.susajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0